Kwaliteit, schoonheid, exclusiviteit – eigenschappen die wij bij h2eau systems heel belangrijk vinden. En ons werk weerspiegelt dat. Een zwembad- of wellnessproject van onze hand is meer dan water en techniek. Het is een statement. Een signatuur die de verfijnde smaak van onze klanten belichaamt, technisch meesterschap uitstraalt en tot de verbeelding spreekt. Betekent ook dat we onze partners met veel zorg uitkiezen, zoals voor onze branding. In dat kader een shout-out naar Reejeel en KDV – Language & More.
Authentieke high-end uitstraling
“Sinds 2009 timmeren wij naarstig aan de weg. Met de nodige durf, volharding en continue opleidingen in bouw- en waterbehandelingstechnieken realiseren we onze droom, samen met die van onze klanten. Doorheen de jaren zijn wij steeds meer gaan beseffen dat we parallel ook hard aan ons merkverhaal moeten werken, met het oog op de authentieke high-end uitstraling die we voor ogen hadden. We gingen aan tafel met Astrid De Deyne van Reejeel en Katrien De Vocht van KDV – Language & More. Al snel voelden we: deze partners ademen dezelfde filosofie, zowel professioneel als menselijk”, aldus Hilde Van Reempts, co-owner en ontwerper bij h2eau.
Van strategisch meedenken en een DNA-oefening ging het naar een plan en effectieve acties voor een sterk merk all the way. Visueel, vormelijk en inhoudelijk met waardevolle storytelling. Denk aan de website, online marketing, social media, online en offline adverteren, sponsoring, mini-events en relatiegeschenken. Gevoed door structureel overleg en evaluatiemomenten om vervolgens telkens weer in de luwte van de coulissen de mooiste ideeën in verhalen te gieten en vorm te geven. Alhoewel, niet helemaal in de luwte, want ook klanten worden regelmatig geïnterviewd.
Throwback kick-off
“Om te besluiten wil ik nog benadrukken dat het zeer fijn was zoveel talent aan tafel te hebben. Met al jullie communicatie-expertise moet ik, mezelf kennende, mij wel excuseren voor de eventuele taalfouten in mijn verslagen naar jullie. Met zwembaden gaat het beter 😊.”
– Steven Michielsen, owner h2eau
h2eau branding forward
Katrien De Vocht: “Inmiddels werken wij al jaren warm en succesvol samen, en daar zijn we heel dankbaar voor. Als taalboetiek streven wij net zoals h2eau naar authenticiteit en klasse in onze creatieve en technische copywriting. Heel menselijk ook, en altijd nabij. Empathische storytelling is dé manier om te groeien en het h2eau brand naar een hoger niveau te tillen. Dat we dit samen met Reejeel mogen doen, is de kers op de taart.”
Astrid De Deyne: “De samenwerking is voor ons veel meer dan creatieve campagnes opzetten, inspirerende content brengen, leads genereren en nieuwe medewerkers aantrekken. De passie die Hilde Van Reempts, Steven Michielsen en hun team in klantenprojecten steken, die geven zij ook aan ons door. Trots en dankbaar dat wij die passie mogen voelen en vertalen in straffe online en offline communicatie.”
Hier stopt het niet, want in het teken van ‘h2eau branding forward’ is er ook nog in de toekomst veel te communiceren. To be continued.